26.06.2017 – #Mightycare News: Neue #VMware #KnowledgeBase Artikel veröffentlicht

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26.06.2017 – #Mightycare News: Neue #VMware #KnowledgeBase Artikel veröffentlicht

Vom 25.06.2017 bis zum 26.06.2017 wurden 6 Knowledgebase Artikel veröffentlicht.

Liste der veröffentlichten Knowledgebase Artikel von VMware:

Am 25.06.2017 vom Typ: Troubleshooting
Titel: After an Upgrade to Mirage 5.9 the Mirage Client fails to connect

Am 25.06.2017 vom Typ: How to, Troubleshooting
Titel: View Administrator shows security server health status as red, with the message: Server certificate cannot be checked

Am 25.06.2017 vom Typ: Troubleshooting
Titel: Unable to change automatic logoff after disconnect time settings on instant clone pools

Am 25.06.2017 vom Typ: Troubleshooting
Titel: VMware View Security Server shows an Unknown status in the View Administrator Dashboard

Am 25.06.2017 vom Typ: How to, Informational
Titel: Troubleshooting VMware App Volumes using the Ruby on Rails console

Am 25.06.2017 vom Typ: Troubleshooting
Titel: “Recent data may not be available due to processing lag of X hour(s)” message in vRNI

Ausführliche Auflistung:

Titel: After an Upgrade to Mirage 5.9 the Mirage Client fails to connect

Knowledgebase Nr: 2150574

Kategorie: Troubleshooting

Aktualisiert: 25.06.2017

Für Produkte: VMware Mirage 5.x

Link zum Artikel: 2150574

Beschreibung:
The Mirage client performs the upgrade successfully and then fails to connect to the server using SSL.In the Client logs locate at C:Program FilesWanovaMirage ServiceLogs, you see entries similar to:X509Chain: System.Security.Cryptography.X509Certificates.X509ChainSslPolicyErrors: RemoteCertificateChainErrors
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Titel: View Administrator shows security server health status as red, with the message: Server certificate cannot be checked

Knowledgebase Nr: 2035818

Kategorie: How to, Troubleshooting

Aktualisiert: 25.06.2017

Für Produkte: VMware Horizon View 5.1.x, VMware Horizon View 5.2.x, VMware View 6.0.x

Link zum Artikel: 2035818

Beschreibung:
After you install View security servers and pair them with View Connection Server instances, in the View Administrator dashboard, you might see that the status of the security servers is red, and the associated error message says:Server certificate cannot be checked.This situation can occur even if you have a valid security certificate if the certificate revocation information points to a URL on the Internet and your company uses a proxy for Internet access. In this case, the View Connection…
… Für weitere Details den Link zum Artikel anklicken

Titel: Unable to change automatic logoff after disconnect time settings on instant clone pools

Knowledgebase Nr: 2150139

Aktualisiert: 25.06.2017

Für Produkte: VMware Horizon 7 version 7.0.x, VMware Horizon 7 version 7.1.x

Link zum Artikel: 2150139

Beschreibung:
Attempting to change the Automatic logoff after disconnect setting to a different time value than what is already specified in the pool settings and hitting OK, the setting never changes.
… Für weitere Details den Link zum Artikel anklicken

Titel: VMware View Security Server shows an Unknown status in the View Administrator Dashboard

Knowledgebase Nr: 2001053

Kategorie: Troubleshooting

Aktualisiert: 25.06.2017

Für Produkte: VMware View Manager 4.5.x, VMware View Manager 4.6.x

Link zum Artikel: 2001053

Beschreibung:
Security Server shows this status in the View Administrator Dashboard:Unknown
… Für weitere Details den Link zum Artikel anklicken

Titel: Troubleshooting VMware App Volumes using the Ruby on Rails console

Knowledgebase Nr: 2125212

Kategorie: How to, Informational

Aktualisiert: 25.06.2017

Für Produkte: VMware App Volumes 2.5.x, VMware App Volumes 2.6.0, VMware App Volumes 2.7.x, VMware App Volumes 2.9.x

Link zum Artikel: 2125212

Beschreibung:
This article provides information on troubleshooting VMware App Volumes using the Ruby on Rails console.
… Für weitere Details den Link zum Artikel anklicken

Titel: “Recent data may not be available due to processing lag of X hour(s)” message in vRNI

Knowledgebase Nr: 2150547

Kategorie: Troubleshooting

Aktualisiert: 25.06.2017

Für Produkte: VMware vRealize Network Insight 3.x

Link zum Artikel: 2150547

Beschreibung:
After upgrading or applying patch on vRealize Network Insight (vRNI), you see this message in the console:Recent data may not be available due to processing lag of X hour(s)In the samza-container-0.log file on the platform server, you see entry similar to: /var/log/hadoop-yarn/containers/application__1489508567362_0001/container__1489508567362_0001_01_000001 (Please Note: the directory numbers for application and container directories will vary depending on the deployment)Note: Log in to the…
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2017-06-26T08:08:38+00:00Juni 26th, 2017|Knowledgebase|
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